Търсене в този блог

сряда, 12 март 2014 г.

Мартенската награда от фейсбук страницата ми LAnAArts * March monthly prize of my facebook page LAnAArts




Тази пищна роза може да е Ваша, ако участвате в жребия за поредната месечна награда от фейсбук страницата ми LAnAArts за хората, които харесват творенията ми и ме подкрепят! 

Не е нужно да правите нищо особено, просто харесайте снимката и я споделете. 

Няма значение, къде живеете, ако спечелите наградата, ще си я получите дори и на друг континент. 

Мъжете също могат да дадат своя глас и да спечелят тази роза за подарък на своята любима, съпруга или майка. 

Кой ще е щастливецът, ще разберем на 17 март.

За да следите информацията от фейсбук страницата ми LAnAArts, всички игри и промоции, харесайте я и отбележете да получавате известия от нея. 

Светлана Костова
ЛАнААрт

In English:

This magnificent rose can be yours if you participate in the draw for the March monthly prize of my facebook page LAnAArts for people who like my creations and support me! 



You do not have to do anything special, just like the picture and share it. 


No matter where you live, if you win the prize, you'll get it and even on another continent. 

Men can also give their vote and win this rose as a gift to his beloved, wife or mother. 

Who will be the lucky one, you will realize on March 17. 

Liking the facebook page LAnAArts and having it in your news feed you will be informed for all news, prizes and promotions! 





Svetlana Kostova
LAnAArt

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Translate

Последователи