Търсене в този блог

събота, 2 юли 2016 г.

Индивидуални занимания и курсове по филц (плъстене на вълна)

Скъпи приятели,

Моето предложение за тези. които обичат да откриват себе си, за тези, у които гори творчески плам и искат да се изразят чрез създаденото със собствени ръце и за тези, които искат да усвоят един интересен занаят, който могат да превърнат в изкуство, са курсове и индивидуални занимания по плъстене на вълна, умение, познато и с чуждите термини филц, фелтинг.

Може да се свързвате с мен за занимания и работилници през седмицата или уикенда. 
Може да направите това на  имейл svetlanakostova@abv.bg или на телефон 0887 99 31 66.

Имам възможност да бъда гъвкава и да реагирам в кратки срокове. 

Заниманията се провеждат в ателието ми. 
Повечето са 5 или 6-часови, някои 3-часови, а отделни специализирани работилници са с по-дълго времетраене. 
В цената на заниманията влиза вълната и евентуално декоративни прежди.
Платове, шалове, специални влакна и други материали се заплащат допълнително или курсистите си ги осигуряват предварително.

За мен няма значение, дали работя с един или с повече хора и не съм зависима от това, да чакам да се събере група. Затова и цената на индивидуалните уроци е същата като за груповите.

Информация за работилниците и заниманията на курса по филц (фелт, плъст, нетъкан текстил от вълна), които провеждам, може да намерите на страниците на блога ми 
http://svetlanaarts.blogspot.bg/p/blog-page_18.html


Посочената програма е примерна и вие избирате, кои и колко занимания да посетите в зависимост от това, каква необходимост и възможност имате. 

Все пак е хубаво да има известна последователност при избора ви и натрупване на знания от по-малкото към по-голямото.

Може да следите и редовните публикации в профилите ми в фейсбук, туитър и Гугъл+, за да сте в течение на новостите и предложенията ми:



Освен добре прекараното време, от работилниците си тръгвате с наученото, а онова, което сте направили си остава за вас! 
Очаквам ви!
Светлана Костова
ЛАнААрт

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Translate

Последователи