Търсене в този блог

четвъртък, 12 декември 2013 г.

12.12. Чувствам се късметлия! :) I'm feeling lucky!


Днес, 12.12. започва новата ми лична година. Изпращам старата с благодарност към себе си, всичко и всички, които я направиха толкова цветна, динамична и различна!

Пожелавам си новата ми лична година да е изпълнена още повече с онова, за което мечтая и претворявам в живота си - любов, разбирателство, приятелство, сърдечност, съпричастност, красота, радост, лекота! 

♥ Благодаря! Нека идва повече! ♥

Нека изобилието се излива в живота ми като благодатен извор! А вдъхновението да го насочва, за да твори вселени!

Пожелавам си майсторство в материализацията :)! 

Да бъда здрава и да осъществя през тази идна моя година неща, за които мечтая и работя отдавна!

Така да бъде! И така Е!

Честит рожден ден! ♥


А ето така ме поздрави днес Google с началния си екран и надпис "Честит рожден ден, Svetlana!", който се появява като поставиш мишката над картинката!
Колко сладко!
Чувствам се късметлия! :)

***

Thus congratulated me today Google by my home screen and the words "Happy birthday, Svetlana!", which appears when the mouse is over the picture!
How sweet!
I'm feeling lucky! :)

************************************************

Today, 12:12. started my new personal year. I am sending old one with gratitude to myself, to everything and everyone that made ​​it so colorful, dynamic and different!


I wish my new personal year to be filled more with what I dream and re-create in my life - love, understanding, friendship, warmth, empathy, beauty, joy, lightness!

Thank you! Give me more!

Let abundance pours into my life as a source of grace! Let the inspiration guides me to create universes!

I wish myself mastery in materialization :)!

To be healthy and to accomplish this next year the things and works that I dream and prepare for a long! 

So be it! And so it Is!

Happy Birthday to me!







Няма коментари:

Публикуване на коментар

Translate

Последователи